Otázky a odpovede

V potvrdení objednávky nájdete orientačný deň odoslania (v prepočte na pracovné dni).

 

Sme radi, keď s nami komunikujete, svojich zákazníkov si vážime. Neváhajte sa spýtať čokoľvek, radi vám odpovieme. Tu sú niektoré vaše často opakované otázky:

Kúpiť matrac cez internet? To myslíte vážne?

Samozrejme. Sme v tomto ohľade presvedčení, že pri vhodnom informovanom výbere je to dobrá voľba. Keď prídete na predajňu, máte k dispozícii všetky možné matrace na vyskúšanie? Viete, ako sa budete cítiť po mesiaci spania na danom matraci? Nemyslíte, že predajca na predajni sa vám bude snažiť vnútiť hlavne to, čo má práve v obchode?

U nás máte absolútne široký výber matracov, pri kúpe vám rovnako dobre poradíme, o svoje skúsenosti sa s vami radi podelíme, vysvetlíme. Matrac nepožičiavame, ale u tých najkvalitnejších matracov je možnosť dohodnúť vopred mesiac dlhú lehotu na otestovanie, u bežných matracov platia rovnaké pravidlá ako pri nákupe iného tovaru cez internet, ktoré je možné neporušené vrátiť alebo vymeniť. Samozrejme vám pri dodržaní všetkých potrebných pravidiel vrátime plnú platbu za tovar. Všetko nájdete v obchodných podmienkach nášho internetového obchodu.

Prečo sa dodanie atypického rozmeru matraca/ posteľného roštu posúva?!

Nie je možné skladovať všetky množstvá objednávaných rozmerov matracov a roštov. Uvedené časy na odoslanie atypických a neskladových položiek na stránkach nášho internetového obchodu sú orientačné, do výroby sa objednávky zaraďujú v poradí v akom sme ich dostali a potom boli odoslané výrobcovi. Jednotliví dodávatelia robia všetko preto, aby vašu objednávku vyrobili načas. Niekedy to však nie je možné kapacitne, takže konkrétny termín dodania záleží od vyťaženosti výrobcu v čase objednania.

1. Najvyťaženejšie je spravidla obdobie Vianoc a Nového roka. Termín sa predlžuje o dovolenky a dni pracovného voľna.

2. Rovnako celozávodné dovolenky v období vianočných sviatkov a v lete predstavujú posun termínov. A to aj o celý pracovný týždeň.

3. Posunúť proces výroby môžu aj výpadky vstupného materiálu (konkrétneho druhu peny na výrobu matraca či dreva na posteľ alebo rošt...).

Keď je uvedené pri matraca expedícia do 10 dní, je to naozaj celých 10 alebo to môže byť aj 5?

Áno, môže to byť aj menej.

Čo keď už nechcem čakať/chcem zrušiť objednávku?

Napíšte nám čo najskôr, že si prajete objednávku zrušiť, peniaze vám vrátime. Vaše objednávky sú pre nás záväzné a sú zadané do výroby, ktorú je nutné tým pádom zrušiť.

Čo keď mi matrac, ktorý som si objednal, nevyhovuje?

Tak ako u iných druhov tovaru objednávaných cez internet, môžete vrátiť aj matrac. Platia tu rovnaké podmienky. Okrem neporušenosti výrobku je potrebné uchovať nepoškodené sériové číslo výrobku a všetky pribalené letáky! Vrátenie si zabezpečujete sami, vrátane úhrady poštovného. Viac nájdete v našich obchodných podmienkach v bode 5. Je možná aj individuálna dohoda, záleží od situácie.

Kedy dostanem faktúru?

Faktúru obdržíte v elektronickej podobe ihneď po zaevidovaní platby v objednávke, to znamená

pri platbe kartou: ihneď po zaplatení,

pri platbe bankovým prevodom: po pripísaní príslušnej čiastky na náš účet a po spárovaní platby s vašou objednávkou,

pri platbe na dobierku: po prijatí platby na náš účet od dopravcu (ktorý vám doručil zásielku a prevzal vašu platbu) a spárovaní platby s vašou objednávkou.

Zmeral som zle posteľ/matrac

U niektorých rozmerov nie je problém, vymeníme. Atypický a zákazkový tovar riešime individuálne. Snažíme sa vždy nájsť schodné riešenie. Zavolajte, preberieme to.

Má certifikát?

Pokiaľ sa jedná o matrace, každý výrobca pri predaji svojich výrobkov musí spĺňať základné štandardy zdravotnej nezávadnosti, preto má každá poťahová látka, matracové peny a ďalšie použité materiály certifikát, minimálne základné Öko-Tex Standard a ďalšie.

Matrac má inú farbu peny !!!

Každý výrobca matracov bez výnimky si uplatňuje výhradné právo na zmenu farby matracových pien či poťahov, ktoré nemajú vplyv na úžitkové vlastnosti výrobku. Farba peny neovplyvňuje tuhosť, ani iné úžitkové parametre matraca. Taktiež sa to týka povrchovej profilácie, ktorá môže mať iný tvar, ale rovnaký účinok.

Predĺžená záruka

Pre využitie štandardnej dvojročnej záruky nie je nutné robiť nič, pre uplatnenie predĺženej záruky je vo väčšine prípadov nutné po zakúpení zaregistrovať výrobok na stránkach výrobcu. Bližšie informácie vždy nájdete v letákoch priložených k výrobku. Pre lepšiu orientáciu sme pre vás pripravili prehľad pokynov k aktivácii predĺženej záruky u jednotlivých výrobcov.

Ako správne určiť PRAVÝ alebo ĽAVÝ rošt

Potrebnú verziu výklopného roštu určíte podľa výklopu od nožného čela postele smerom doprava alebo doľava. Viac nájdete v našom článku tu.

Ak ste nenašli svoju otázku tu, napíšte nám na info@dreamlux.sk alebo napíšte cez kontaktný formulár. Tešíme sa na vaše správy!

Doručenie do 3 dní
u produktov skladom
Produkty na mieru
veľký výber atypických rozmerov
Doprava zadarmo
pre väčšinu produktov
21 kvalitných značiek
Slovenská republika, Česká republika, Nemecko, Taliansko