DOPRAVA ZADARMO pri platbe vopred pre vybrané produkty. Viac o doprave

O nákupe

V našom e-shope nie je potrebná registrácia na dokončenie nákupu. Sme tu jednoducho pre vás aj bez registrácie.

Všetok tovar s dlhšou dobou dodania ako týždeň sa vyrába na zákazku. Objednáte si napríklad matrac v atypickom rozmere, my ho objednáme u výrobcu, ten podľa vami zadaných parametrov objednávku vyrobí. A my vám ju zašleme.

Doba dodania

Doba dodania je uvedená pri každom jednotlivom tovare; pokiaľ má varianty, pri každej variante produktu zvlášť. Uvedená bežná doba dodania má orientačný charakter.

Veľké množstvo zákazok sa vyrába na objednávku zákazníka. Obzvlášť to platí pre matrace, kde je uvedená dlhšia doba dodania ako týždeň, a pre neštandardné rozmery matracov a lôžkovín. Je nutné k danej dobe prihliadnuť, výrobu nie je možné urýchliť.

Doba dodania pri platbe prevodom začína plynúť odo dňa pripísania sumy za objednávku na účet predajcu.

dodatočné informácie

Proste si vyberte produkt, zvoľte variantu a vložte do košíka. Keď už ste so všetkým spokojní, v nasledujúcich krokoch košíka uvediete všetky potrebné informácie na vybavenie vašej objednávky. V prípade, že máte pre nás k objednávke odkaz, je pre vašu poznámku pripravená špeciálna kolónka v závere.

Ako potvrdenie objednávky vám bude automaticky zaslaný informačný email so všetkými informáciami, ktoré ste zadali v objednávke. Pre platbu bankovým prevodom Vám samozrejme príde s emailom aj proforma faktúra s potrebnými údajmi.

Keby ste dodatočne potrebovali upraviť svoju objednávku, nečakajte, dajte nám čo najskôr vedieť, vyhovieme bez meškania.

V prípade akýchkoľvek zmien z našej strany alebo zo strany nášho dodávateľa vás budeme čo najskôr informovať.

Odoslaním objednávky sa táto stáva záväznou. (Nie je však vylúčené, že je z nejakého dôvodu potrebné objednávku zrušiť. Nebudeme vás kvôli tomu naháňať, a dúfame, že ani vy nás, ak by sme tak z váznych dôvodov museli urobiť: trebárs výrobca bez oznámenia zruší výrobu daného produktu alebo niečo podobné, čo nie je možné predvídať.)

Produkty v našej ponuke sú rôzneho druhu a nachádzajú sa v rôznych skladoch, preto sa môže stať, že vaša zásielka bude rozdelená do dvoch balíkov. Nebojte sa, počet balíkov nemá vplyv na cenu dopravy.

Po prijatí balíka, prosím, dbajte na to, aby ste svoj tovar nepoškodili pri rozbalovaní (hlavne pri rozrezávaní krabíc a obalov!). Tieto poškodenia nie je možné reklamovať.

Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

Tovar nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Nepoužitý a v pôvodnom nepoškodenom obale. Náklady hradí zákazník. Pokiaľ máte záujem o výmenu tovaru, je to samozrejme možné.

O tomto kroku nás, prosím, vždy informujte predom (kontakt je tu), dohodneme podmienky. 

Pokiaľ sa jedná o reklamáciu vady výrobku, neotáľajte sa nás osloviť. Vybavíme.
 

Za využitie našich služieb Vám ďakujeme!