Vrátenie - výmena - reklamácia tovaru

Vrátenie a výmena tovaru

V zákonnej 14-dennej lehote má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy (tovar vrátiť) alebo tovar vymeniť.

Ak sa kupujúci rozhodne tovar vrátiť/vymeniť, je povinný zaslať nepoužitý a nepoškodený tovar vrátane všetkých označení, letákov a originálneho balenia ako krabice a originál igelity  s označením výrobcu (nevzťahuje sa na igelity a krabice použité iba k preprave, ktoré môžu byť nahradené). 

Náklady na spätnú prepravu k predávajúcemu pri vrátení hradí kupující. Do 14 dní od prevzatia tovaru bude zákazníkovi vrátená prislúchajúca suma za tovar (vrátane nákladov na dodanie tovaru, pokiaľ bola vrátená kompletná objednávka).

Pri výmene tovaru je obvykle zákazníkovi vytvorená nová objednávka.

Prípady, kedy predávajúci zaslal svojou chybou nesprávny tovar, zasiela pri výmene správny kus na svoje náklady.

Použite, prosím, tento formulár, stiahnite a vytlačte. Ak nemáte doma tlačiareň použite ho ako vzor. Vyplnený ho zašlite k nám spolu s dobre zabaleným tovarom.

Tovar na výmenu alebo vrátenie peňazí musí byť nepoškodený, nepoužitý (iba v rámci skúšania) a kompletný. Nedávajte dole cedulky a nálepky so sériovým číslom. Letáky a originál krabice prislúchajúce k výrobku sú nutné k vráteniu. PROSÍME, NEPOLEPUJTE ORIGINÁLNE KRABICE LEPIACOU PÁSKOU, NEPÍŠTE NA NE ADRESY. Igelity použité k preprave (napríklad u matracov) je možné znovu použiť na vrátenie, je potrebné ich iba dobre zalepiť.

(Podrobné informácie k odstúpeniu od zmluvy či výmene tovaru nájdete aj v obchodných podmienkach v bode 5.)

Reklamácia tovaru

  1. Zákazník najprv vyplní reklamačný protokol (alebo ho použije ako vzor) a zašle ho elektronicky k nám na eshop@dreamlux.sk. Pre rýchlejšie vybavenie ihneď s fotografiami závady. (U preležania matraca je potrebné na rovnom podklade položiť cez matrac dlhú tyč, vodováhu apod, aby bolo preležanie viditeľné na fotke.)
  2. Reklamáciu postúpime výrobcovi. Výrobca môže v prípade nejednoznačnosti reklamovanej vady požadovať reklamovaný výrobok stiahnuť k posúdeniu.
  3. Na základe priložených podkladov bude reklamácia odborne posúdená a bude stanovený ďalší postup pri vybavení reklamácie. Oprávnenosť alebo neoprávnenosť reklamácie vždy posudzuje výrobca, ktorý vydá svoje písomné stanovisko k reklamácii. V prípade, že bude reklamácia uznaná ako  oprávnená, bude kupujúcemu podľa dohody zaslaný opravený výrobok, nový kus nebo vrátená kúpna cena.
  4. Poškodený diel alebo kus si výrobca prevezme s výmenou za nový diel alebo kus (pokiaľ nebol predtým už stiahnutý na posúdenie).

Reklamácie vybavujú naši dodávatelia v čo najkratšej možnej lehote. Zákonná maximálna lehota pre ukončenie reklamácie je stanovená na 30 dní od jej zahájenia.

(Dalšie podrobné informácie k reklamácii nájdete v obchodných podmienkach v bode 6.)

Doručenie do 3 dní
u produktov skladom
Produkty na mieru
veľký výber atypických rozmerov
Doprava zadarmo
pre väčšinu produktov
21 kvalitných značiek
Slovenská republika, Česká republika, Nemecko, Taliansko